vineri, 13 ianuarie 2017

De colorat

 După cum știți, sunt pasionată de colorat, asta poate și pentru că nu am absolut deloc talent la desen, așa că am tot ce-mi trebuie pentru ”a presta” această relaxantă activitate :) A Uneori desenează Bubu și colorez eu, alteori prefer cărțile de colorat, am multe dar astea două sunt preferatele mele: prima este cumpărată recent, este absolut mi-nu-na-tă, cu planșe pline de detalii, ceea ce te solicită un pic la îndemânare și mai ales răbdare.
 Nu am apucat să colorez decât o pagină, pe care trebuie s-o mai finisez, căci n-am avut destulă știință în a folosi culorile acuarelabile, dar acum am testat și m-am dumirit cât de cât.
Cartea a apărut la Editura Corint și o puteți comanda chiar de aici, eu am cumpărat-o dintr-o librărie pentru că era înaintea Crăciunului, era nebunie cu livrările și nu am avut răbdare...   Singurul minus al cărții este faptul că planșele sunt față-verso, așa că nu poți detașa ce ai lucrat, să faci cadou, de exemplu, cum e la alte cărți, în rest hârtia e ok, se poate colora cu orice, de la creioane colorate, la creioane cerate, carioci sau vopsele.

 A doua carte despre care vreau să vă povestesc este deținută împreună cu Bubu - de fapt a a ei, dar dacă simt nevoia să mă exprim pot colora și eu  


 Este o carte apărută la Editura Publica, conține 119 planșe de colorat ce se pot detașa și înrăma. Foarte interesantă selecția, te provoacă să schimbi cum ai chef lucrări mai mult sau mai puțin celebre sau poate să încerci să desenezi tu ceva, plecând de la ideea unui artist. Aici a colorat Bubu, a folosit carioci, dar nu e o idee prea bună pentru că se cam văd pe partea cealaltă, deși hârtia e bunicică. Pentru siguranță, folosim un carton pus sub pagina de colorat. Minusul ar fi prețul un pic mai ridicat, dar ținând cont că sunt atât de multe planșe, merită.
 Pe pagina editurii nu mai e de găsit, dar este în librării și pe online peste tot, eu am cumpărat-o la începutul anului trecut, la o promoție, de pe Libris.

Sper că v-am stârnit interesul pentru aceste cărți și pentru colorat! Mai am ponturi despre suporturi grozave pe care se poate colora oriunde, dar până mă mobilizez să povestesc despre asta, spor la orice treburi artistice întreprindeți!;)

Un comentariu:

  1. wow, sunt ceva artisti in cea de a doua carte. cred ca merita cumparata mai ales pentru copil, fie si pentru faptul ca afla de attat de multe stiluri si se poate documenta apoi despre artistul care i placce. e de tinut minte :)

    RăspundețiȘtergere